Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2009 19:11 - България явно чете… за моя огромна радост… “изчезна” “За Япония като за Япония”…
Автор: pulsar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1035 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 20.12.2009 19:38


image image

От няколко дни насам постоянно нещо покрай моята любима Япония изниква на преден план… Този път обаче на прицел попадна най-любимата ми книга от дете, а именно “За Япония като за Япония”.

За кой ли път вече в този блог ще кажа какво възхищение и какъв респект имам към тази страна, нещо което все още не е получило своя отговор, защото още не съм имал шанса да я видя наживо да се докосна до този отдавнашен сън…

Та да се върнем на книгата. С мои приятели започнахме да си спомняме за първия си досег с нея, като излязоха наяве и случките, в които тя е била изземана от личните библиотеки на хората, дръзнали да я имат, закупят, коментират…

Е, сега вече тези времена ги няма… Това, което ме радва и малко ме натъжава в същото време, обаче е невъзможността да откриете този шедьовър на съвременния български пътепис в книжарниците… ?!?!

В моя блог (в блог-рол-а вдясно) съм се постарал за ваше и за свое лично улеснение, да изкарам на линкове повечето (да не кажа всичките) налични електронни магазини на големите български издатели и книжарници, за да може да откривате по-лесно желанията си в книжния свят, НО тази книга не фигурира в нито един от тези електронни магазини.

Аз съм от щастливците да притежавам едно от първите 25 000 копия с меки корици, които са закупили моите родители в не чак толкова далечната зима на 1983/84-та година… но ми се щеше да изкарам на преден план тази невероятна приказка за действителността на България и Япония през онези години; истината за това кой къде се намира, кой колко може и знае, кой колко комплекси има за избиване. Точно тези комплекси и политическата ситуация в държавата ни, правят тази книга толкова желана, така оплювана от тогавашната власт и така проблематична за обикновения, изпълнен с любопитство и гладен за информация, тогавашен читател…

Все пак, на едно място успях да я открия… Сгушена в едно-едничко издание на Марко Семов -”Избрани Пътеписи” комплект от два тома . Така че не всичко е загубено… За голяма радост тиражите на почти всички негови издавани произведения са изчерпани, което ме кара да се усмихвам задоволно…

България явно не спира да чете… Благодаря ви !

ПП. Тук се постарах да извадя и малко допълнителна

и полезна информация за тези, които тепърва чуват за невероятния

Марко Семов, който за съжаление от няколко години не е сред нас.

Марко Семов - Wiki

Марко Семов - Частична биография

Марко Семов - “За Япония като за Япония”




Тагове:   Books,


Гласувай:
4



1. ckarlet - Весели и щастливи празници желая, ...
24.12.2009 11:51
Весели и щастливи празници желая, Рulsar!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pulsar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 860909
Постинги: 398
Коментари: 259
Гласове: 2246
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930