Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2009 03:15 - Ехааа, какво начало само :-))) (Криста - “Това, което искаш” video)
Автор: pulsar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 803 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.01.2009 03:19


Такаамм… 2009-та започна рано сутринта (къде 12 часа image ) със следната мисъл в главата ми:

“Защо съм забравил да си изключа компютъра преди лягане и чии са тези познати гласове, които идват оттам?!?!?”… Обаче си отварям очичките и леко се оказа, че не съм си в нас и това не е моят компютър а телевизорът на домакина на партито, на което бях image . Заспал съм на едно канапе в една кухня… Главата ми е каНбаМария :-)  и се опитвам да се фокусирам върху това, което гледам или по-скоро спейки гледам…

Любо и Мария в ББТ интервю… Хммм, а сега де…

Искам да кажа, че такова интервю не бях гледал досега. Изпълнено с много усмивки и позитивни мисли и от двамата… Тези сладури са си лика-прилика направо… С гордост ще кажа, че съм щастлив, че ги познавам и имам шанса да си попяваме заедно понякога. Ще ми се да има хиляди милиони такива хора като тях, за да може всичко да минава с песен на уста и усмивка в душата… То от повече думи няма и нужда… Пожелавам им страхотни нови албуми, мега яки концерти (Любо, имаш един сън да изпълняваш image ), много обич и късмет, здраве и нови и нови фенове !!!

Хайде стига толкова вече от мен…

Ето и едно страхотно младо момиче, което е под “надзора” на Мими и “Стерео Стая”, което ако не сте чували или виждали, веднага трябва да сложите в графата “Must see/hear” и да си поправите грешока на секундата image

Хайде много целувки и прекрасна нова година, пълна с мечти !!!

И да не забравяте да си КУПУВАТЕ БЪЛГАРСКА МУЗИКА, защото така всички помагаме на младите изпълнители!

Криста - Това, което искаш (video)

http://www.myspace.com/kristaofficial

“Криста се оказа това, което искаш” - MP3.BG - NEWS



Тагове:   начало,   video,   Какво,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pulsar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 860801
Постинги: 398
Коментари: 259
Гласове: 2246
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930