Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2009 04:39 - Васковците и Василките и тн. да почерпят (макар и на патерици) колекция от видеоклипове
Автор: pulsar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 846 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

И защото (ех, много обичам да започвам по този начин image ) малко се забавих с поздравите, ето веднага наваксвам с милиони поздрави към имениците, на които пожелавам да са живи и здрави, позитивно настроени и пак позитивно настроени image . И такам…

А сега, за да ги поздравя всичките наред… ще ползувам един жокер-именик, който страшно много харесвам като музикант и един от най-добрите български гласове - Васил Найденов !

Ето и скромната ми колекция, с която ви поздравявам:

пусни цялата колекция ( http://www.youtube.com/view_play_list?p=555A10F9839B89E7 )

Васил Найденов - Всичко ми е наред

Васил Найденов - Междучасие

Васил Найденов - Болката отляво (това ми е най-любимото негово парче!!!)

Васил Найденов - На края на света (Там)

Васил Найденов - Обичам

Васил Найденов - Тишина

Васил Найденов - И утре е ден

Васил Найденов - Телефонна Любов

Васил Найденов - Сбогом казах

Васил Найденов - Почти Забравена Любов

Васил Найденов - Синева

По първи петли - Васил Найденов

По първи петли - Васил Найденов

музика: Стефан Димитров, текст: Михаил Белчев

От шума на много хора,
от досада и умора
към съня си тръгвам и мълча.

От пера на късни птици,
от заплетените жици
не намирам своята врата.

Откога не съм се връщал
в този град и в тази къща,
откога ключът ръждясва в мен?

Под прозорец на мечтател,
от тъга по стар приятел
ще осъмна в цвете във ръка.

По първи петли
закъснели следи
преминават през мен
и потъват в очите ми
сутрин.

Прах от звезди
и подкови звънят
на протрития праг
и възкръсва денят ми
сутрин.

От вика на някой буден
от смеха на някой влюбен
ще усетя, че съм жив и нужен.

Сред пера на ранни птици,
сред безброй висящи жици
ще намеря своята врата.

От кога не съм се връщал
в този град и в тази къща,
откога ключът ръждясва в мен?

Под прозорец на мечтател,
от тъга по стар приятел
ще осъмна в цвете във ръка.

По трети петли
уморени мъгли
се разкъсват от страх
и се впиват в прозореца
сутрин.

Старият ключ
се огъва от студ
и го няма домът
и я няма вратата
сутрин.



Тагове:   колекция,   Макар,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pulsar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 859949
Постинги: 398
Коментари: 259
Гласове: 2246
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930