Прочетен: 2857 Коментари: 4 Гласове:
Последна промяна: 24.10.2010 13:49
Ето и линк към статията за случилото се снощи в хотел "Рейнбоу Плаза" в София...
Очаквам да чуя вашето мнение по въпроса, вашите фаворитки...
България "избра" новата "Мис България 2009"
http://www.youtube.com/watch?v=vCSaZ91tNxw
Снощи в хотел „Рейнбоу Плаза” се проведе конкурсът „Мис България 2009” изпълнен с много звезден прах и блясък от родни медийни величия и женска красота. За да не съм многословен, просто ще нахвърля някои от фактите от този конкурс, за да Ви информирам какво всъщност се случи.
- 1-во място и титлата „Мис България 2009” получи двадесет и четири годишната перничанка Антония Петрова
- 2-ро място и титлата „Мис България Вселена” получи осемнадесет годишната Елица Любенова от Две Могили. С нескрито съжаление трябва да кажем, че тя беше и нашата лична фаворитка, откроила се с естествена красота, много чар и присъствие. Но смс-ите си казаха тежката дума.
- 3-то място и титлата „Мис Туризъм Планет” получи деветнадесет годишната Полина Гергушева от София
- Седемнадесет годишната софиянка Руслана Канева пък получи титлата „Мис България Beauty of the World”.
Иновативното в това издание на конкурса Мис България беше в това, че за първи път победителките трябваше да се избират не от жури, а директно от публиката посредством гласуване с смс. Явно тенденцията на реалити шоу форматите навлезе и в конкурсните платформи за красота.
От видните господа и ментори, също за пръв път въведен похват, на конкурса се откроиха лицата на медийният магнат Мартин Захариев, певецът Светльо Витков, футболистът Наско Сираков, волейболната звезда Любо Ганев, журналистът Мартин Карбовски, модният критик Любомир Стойков, перкусионистът Калин Вельов, рокзвездата Денис Ризов, управителят на "Орифлейм България" Милен Бонкалов, автомобилният състезател Илия Царски.
От страната на дамите бяха собственичката на модна агенция Визаж - Евгения Калканджиева-Манова, притежателката на марката „Мис България” Ирина Папазова , модната дизайнерка и официален дизайнер на конкурса Аля Милушева, Анна Кожухарова-Мариянска от Санома Блясък, Надежда Самичкова от Орифлейм България, Райна Деницова – Дир.Бг, Илияна Иванова-лицензиант на марките „Мис Свят” и „Мис Вселена”, Кремена Пальонова от името на Рено-Нисан България, Станислава Кунева – връзки с обществеността от страната на Нова Телевизия.
Бъдещите моделки дефилираха в три кръга – бански костюми, вечерни толалети на Астела фешън студио и роклите на ZBR Woman, а короната на Мис България 2009 беше окичена с 2009 кристала.
Стига толкова по повод фактологията на конкурса. Сега да споделим личното ни впечатление от събитието снощи.
Мога да кажа, че конкурсът беше проведен в една доста приятна обстановка, отговаряща на нуждите на конкурс от такъв ранг. От вътрешна информация разбрах, че осветлението на сцената е било 150 киловата, което звучи доста впечатляващо.
За съжаление, на моменти, организацията на конкурса губеше строгата си подредба и се наложи госпожа Евгения Калканджиева да разнася пепелници по масите на ВИП гостите си, което на секундата попадна под критиката ми и смятам, че е непростима грешка от страна на организиращите кетъринга и обслужването на конкурса.
Отразяващите събитието медийни партньори бяха леко казано изведени на второто ниво на залата, така всякаш не са те тези, които ще отразяват новините, а са с второстепенна роля. Кетърингът на второто ниво и самите гозби и напитки бяха повече от оскъдни, което също ни наведе на мисълта, че медиите бяха оставени в една лека сянка, като че ли не беше обърнато достатъчно внимание на 4-тата власт, от която би се очаквало да предаде така нужния блясък на това събитие и да го отрази подобаващо. Но толкова за организацията...
Не мога да скрия личното си разочарование от така протеклото СМС гласуване, в което хората избраха участничка, която очевидно се открояваше по много критерии от тези, застъпена в политиката на г-жа Евгения Калканджиева за една естественост на моделите и, за една непринуденост и чар.
На няколко пъти г-жа Калканджиева, като един виден представител на красивата българка, знаеща прекрасно какви са критериите за един успешен модел, е налагала железните правила за абсолютно недопускане на модели, които имат силиконови импланти, изкуствени коси, перманентен грим. Този път явно така силно отстояваните правила не влизаха в сила...
Нескрито остана и учудването ни, че така отдавна спряганата за Мис България перничанка Антония Петрова, дори за миг не се учуди, изненада, не реагира като една наистина успешна победителка, което ни води към размисли доколко в слуховете за конкурсите за мода в Блгария има доза истина...
Естествено си запазвам правото да има лично мнение по темата, но с малка доза тъга гледах към подгласничките, от които се открояваше нашата фаворитка, а именно Елица Любенова от Две Могили.
Честито на печелившите ! ПП. Галерията с пълен снимков материал и ексклузивни кадри от конкурса "Мис България 2009" очаквайте малко по-късно!
Тагове:
The world known Maestro Mihalliss GAROUD...
GALLERY VELTCHEV NEWS - "THE SHELL ...
на мен лично новата Мис България не ми харесва, грозновата ми е и освен едни хубави очи, няма нищо.
А грешка...има силиконови цици.
16.03.2009 19:24
Иначе нищо лично - всички бяха хубави българки.
не , наистина имаше много по хубави момичета от нея.
но ето че пак имаме пример за това , че с колкото повече хора с влияние спиш , толкова повече ще се издигнеш.