Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2010 13:29 - Емануела Толева - модел на месеца - интервю от Павел Баджаков
Автор: pulsar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1706 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.10.2010 13:09


image

Фотография: ©Златимир Араклиев

Име: Емануела Толева Години: 23

Въпрос: С какво се занимаваш?

Еми: Студентка съм в НБУ и модел в Ивет Фешън, 15години съм се занимавала професионално с баскетбол в БК”Славия”

Въпрос: От кога се занимаваш с мода?

Еми: 3-4год

Въпрос: Защо си в този сайт?

Еми: Ами защото това преди да бъде моден форум,достъпен за широката аудитория е преди всичко,място където можеш да срещнеш хора полезни за работата ти като модел,фотограф,дизайнер и тн.Смятам,че е адски необходимо и дори задължително за всеки човек,част от което и да е от звената в модния бизнес у нас да има регистрация в ТопМодел!

Въпрос: С кого си снимала досега?

Еми: Смея да кажа,че съм снимала с доста от фотографите в бг и според моето,далеч некомпетентно мнение,мога да кажа,че в Бг има големи професионалисти в сферата на модната фотография

Въпрос: Мнението ти за модата в България?

Еми: Модата...по мое наблюдение имаме много млади и талантливи дизайнери ,които въпреки всички обезкуражаващи предпоставки и почти невъзможни условия за реализация,работят с огромен хъс и желание и създават наистина интересни,идейни и красиви дрехи,бижута и аксесоари...за утвърдилите се вече у нас,дизайнери,смятам,че самият факт,че въпреки всичко са успели да направят ,да създатат нещо и да се наложат,говори достатъчно!

Въпрос: Мнението ти за модните агенции в България?

Еми: За модните агенции ще бъда много крайна и откровена!За мен единствената модна,наистина модна агенция е,агенцията,за която в момента аз и сестра ми Доротея работим-Ивет Фешън!Така,че на въпросът за модните агенции,ще отговоря,че тя е една!И това не е някаква реклама,а реално мое убеждение(както и на всеки,които има някакво,дори бегло понятие,за модния бизнес в БГ)

Въпрос: Кога един модел се превръща в модел?

Еми: В Българияг "всички са модели и всички се снимат,някъде".Едно момиче е модел тогава,когато това е нейна професия и основен доходоносител.Също така,е много жалко,че у нас всяко по-хубавко,нагласено,тунинговано,безкрайно вярващо си момиче е "модел".Между красива жена и добър модел разликата е огромна!Една жена може да бъде красива и без да е 1.78см,с дълги крака и стандартните манекенски ханш,талия и бюст,докато за един работещ модел това са почти задължителни предпоставки и условия!Не зная защо на всяко момиче мечтата е да е модел и е готова и без пари да упражнява тази иначе сериозна професия,така идва и обезценяването на труда на един модел!Като има девойка,която на фотошоп може да направим и Наоми Кембъл и ще е повече от щастлива и доволна да се снима,защо да се дава хонорар на професионален модел?!Аз самата никога не съм мислила и не съм искала да се занимавам с това,всичко беше стечения на обстоятелствата.

Въпрос: Има ли морал в модата?

Еми: Морал...има го навсякаде,на места,такива като модата,той е просто в по-разредено състяние и с доста по-фриволна ,от стандартната,интерпретация!:)

Въпрос: Какво мислиш за красотата на българката, мит или истина?

Еми: Българките,са едни от най-красивите жени в целия свят,като това твърдение е съвкупност от мои и впечатленията на мъже(българи и чужденци)!Израснала съм и определено вирея предимно в мъжка компания и мога да кажа,че съм имала възможност да чуя търдението за красотата на българката от доста мъже,така че това увеличава процента на компетентност в думите ми!:) И тук ще вметна,че по улиците,в заведенията,в училищата...или кадето и да е има много по-красиви и момичета,жени от тези,които са спрягани от обществото,от масата от хора,за най-красивите българки!Пълен мит и фалш са те,а не красотата на българката!

Въпрос: Каква музика харесваш и дава ли отражение тя в ежедневието ти?

Еми: Музиката е като фон на ежедневието ми,аз се будя и заспивам с нея!Слушам всякаква хубава музика,в зависимост от това,в какво настроение съм!Преди години,в моментите,в които на пример,бях тъжна,не можех да слушам тъжна музика,а сега ако не е в унисон с настроението и състоянието на душевността ми в дадения момент,по-добре да не слушам нищо!:)С Дори имаме еднакви вкусове относно музиката,което е добре защото сме почти непрекъснато заедно,лошо е само когато сме в различно настроение!:)

Въпрос: Има ли някаки специални грижи, които полагаш за формата си?

Еми: Разбира се,че се грижа да изглеждам максимално добре,спрямо даденото ми от Господ де!:)Усилията,които полагам не са някаква тайна,но предпочитам да си останат за мен! 15години съм се занимавала професионално със спорт така,че смятам,че имам някакъв правилен и компетентен подход спрямо фигурата!:)

Въпрос: Бъдещите ви творчески планове, знаем че има такива...?

Еми: Всъщност няма!:)Плановете ми се раждат и конкретизират когато отида до агенцията и разговарям с моя букер,той е този,който казва кога какво е добре за мен като модел!Доколкото мога да се спрягам като такава!:)(нали вече дискутирахме кой колко е модел:))

Въпрос: Има ли някакви препоръки, които да дадеш на читателите на сайта?

Еми: Ами препоръки...да дам ако съм квалифицирано лице в област,която ги интерсува и аз съм веща!:)

Въпрос: Нещо за „край” на милото ни интервю?

Еми: Тук съм силна..! Хахах Първо искам да ви благодаря за него,за интерсните въпроси и отделеното внимание към моята скромна особа!:)Желая на всички читатели на този моден форум,а и на всички хора,да бъдем здрави и ние и близките ни,да сме по-добри едни към други,да си помагаме и да не се отказваме!Свидетел съм,че с много желание,труд и късмет всичко се получава!

Фотография: ©Златимир Араклиев

интервю от ©Павел Баджаков



Тагове:   photography,   МОД,   модел на месеца,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pulsar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 860347
Постинги: 398
Коментари: 259
Гласове: 2246
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930