Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2009 21:44 - Джани Родари - “Продавач на надежда” за 55ст. или Колко струва надеждата човешка…
Автор: pulsar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2399 Коментари: 2 Гласове:
3



Днес се събудих с усмивка на лицето си и реших да я споделя с най-любимия си човек както и с вас. Замислих се колко отдавна е била датата 14.03.1985-та година… Колко много се радвах като получих тази книжка за подарък, колко пъти съм я препрочитал и колко мисли е предизвикала у хората…

Отпечатана през “онези” години, от които много от вас - четящите това се опитват да се дистанцират и забравят като “лоши” и не знам още какви, тази книжка влезе в дома ми и фантазиите ми на скромната ми за тогава възраст от ЦЕЛИ 7 годинки image

Днес реших да направя най-простичкото нещо и да се поровя из библиотеката си… Намерих я за цели 30 секунди… Или тя ме намери за толкова. Не знам, а и честно да си призная не ме интересува image .

Зарадвах себе си като прочетох любимото си стихотворение, а сега смятам да усмиха и вас и дано си припомните колко големи или малки деца има вътре в нас и колко често забравяме за тях, тези които сме били, но и тези, които ще останем винаги когато сме искрени със себе си.

ПП. Направи ми впечатление, че тогава книжката е струвала 55 стотинки, а като се сетя колко радост е донесла на хората, цената й е неизмерима. Та, колко често се замисляме колко струва надеждата ни…

Благодаря ви, че ви има !

Любов и Благодарност

Ето и всичко, което смятам, че ще ви зарадва на едно място:

image image

Джани Родари е роден през 1920 година в малкото градче Оменя, разположено в Северна Италия. Започва да пише за деца през 1948 година. Първите си разкази и стихотворения публикува във вестник “Унита”. През 1951 година в едно детско литературно списание се появява приказният роман “Приключенията на Лукчо”. Тази книга скоро е преведена на всички големи световни езици. Джани Родари е автор на много сборници с приказки и разкази, стихосбирки за деца и на няколко романа.

ДЖАНИ РОДАРИ – ПИСАТЕЛЯТ, БЕЗ КОЙТО НЕ МОЖЕМ

Някой, който също като мен си е припомнил детето в себе си:

Любими книги от детството - Джани Родари - Продавач на надежда

Джани Родари - Уикипедия

Ето я и пресниманата от мен книжка както и архивиран файл на всичките странички, заснети с фотоапарата ми:

©Джани Родари - “Продавач на Надежда” (стихотворения за деца) + архив на пълна резолюция на пресниманите странички (зип файл)

илюстрации: Хосе Санча

преводач: Валери Петров

редактор: Майя Начкова

худ. редактор: Буян Филчев

коректор: Димитрина Еленова

издателство: Българси Художник

image image

image image

image image

image image

image image

image

архив на пълна резолюция на пресниманите странички (зип файл)




Гласувай:
3



1. mamas - Поздравления!
09.08.2009 21:53
Прекрасно е това, което си направил!
цитирай
2. sigrina - [S]
24.08.2009 22:32
Много е готина книжката. И аз имам велики спомени с нея :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pulsar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 859808
Постинги: 398
Коментари: 259
Гласове: 2246
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930