Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2009 06:12 - Нещо свежо във филмовия ми живот… “Вики, Кристина, Барселона” - Солта на живота...
Автор: pulsar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 729 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.01.2009 03:56


05:59 Часа !!! Нереална понеделнишка сутрин…

Ехеее, не можах да се стърпя просто !!!

След филми като “Седем Паунда”; “Пасажерите”, "Слепота", които те хвърлят в дълбоката сянка на човешките крайности и философия, се появи някак почти случайно и желано едно малко бижу на хоризонта, една романтична вечер на свещи, един летен испански бриз, който ме кара да се усмихвам дори и в настоящия момент само при спомена за отделни сцени и брилянтно изиграни роли… Наситен с много мирис на прекрасни цветя, много страст и колорит “Вики, Кристина, Барселона” ме превземаше с всяка секунда от иначе лекия си сюжет, който те кара да се чувстваш като един третокласник пред среща с най-красивото момиче на класа, да прекарва онези сладки спазми в стомаха ти от идеята, че ще видиш желаните очи и разпилените коси точно зад ъгъла…

Е, отдавна не бях толкова вдъхновен от филм… Може би, защото точно този съм имал нужда да гледам. Точно сега, точно в този момент…

С най-голямо удоволствие ви препоръчвам това малко бижу, това дежа ву, което ще ви обгърне с лекия си полъх на верандата на някоя хасиенда…

Един филм за любовта, хората, изборите в живота ни…

Вече е шест часа сутринта, но аз се усмихвам до уши… Като, че току що се влюбих…

http://vickycristina-movie.com/

Vicky Cristina Barcelona ‘Trailer’




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pulsar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 860364
Постинги: 398
Коментари: 259
Гласове: 2246
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930