Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2008 13:42 - УРАААААААААА !!! Сега да видим има ли двойни стандарти в България или не :-))
Автор: pulsar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 717 Коментари: 0 Гласове:
0



Събуждам се и се опитват да ме зарадват още рано сутринта с тази новина:

500 видеосекири на ден от КАТ

http://www.dnes.bg/article.php?id=61358

(по материал от Днес.Бг)

и сега очакваме играта на “Тука има, Тука нема” да започне с пълна сила… Някаква си втора комисия щяла да разглежда дали видеозаписите имали или нямали сила, за да бъде изпратено любовно писмо до шефьора на бу-то… Обаче на мен ми мирише яко на ако с тая втора комисия… Защото само на мен ли ми е ясно, че ако видя номер на автомобил, на който има само цифри без буквички, да не показвам примери, на всички са им ясни кои са; или номера на автомобилчето е с регистрация на “колега”, който да бъде предупреден, а Извънземните да изядат дискетата или видеокасетката с точно тоя запис точно оттогава; флашката да я глътне кучето на някой от “втората комисия” и изненадващо да няма никога бекъп на тоя запис, защото МВР-то не са си платили тока, а ЮПС-а им не работил точно тогава; братовчедката на девера на шурето, на зълвата имала едни буркани с лютеница за рушвет на чичо Митко от “втора комисия”…

Та, думата ми беше, че в България никога не е имало нито корупция, двойни стандарти и тн неща, нали? :-)) Ние вече сме добри европейци, нали така? :-)…

ПП. Очаквам невижданото чудо на видео техниката към 2391 година да достигне и до Пловдив, който е на има няма няколко милиона слънчеви години от София, и да видим тогава дали всичките ми клипчета и снимки, заснети досега ще влязат на някого в помощ… Че на моите ясно се виждат и номерата на автомобилите и марките им… Ама ако се паднат в някои от горепосочените графи и условия… тогава не ми се мисли… Всички ще излязат невинни и чисти като капки изворна водица… А, дотогава аз може само да припомням за предните историйки…



Тагове:   България,   стандарти,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pulsar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 856759
Постинги: 398
Коментари: 259
Гласове: 2246
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031