Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2008 12:43 - Боготворен, оплюван, разкъсван, прекрасен - Майкъл Джексън - As simple as That!
Автор: pulsar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1072 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 29.08.2008 12:52


Колкото и да се говори за него, за рождения му ден и тн, той си остава един от най-титулованите музикални изпълнители на тази планета… Вчера имах шанса да науча нещо ново за този човек и то от интересен източник, който просто дойде при мен и ме попита, можеш ли да ми намериш песента “Мария” на Майкъл Джексън.

Признавам си за огромната светнала усмивка, която ми се изписа на лицето при чутото, защото аз познавам дискографията на този човек като пръстите на ръцете си… НО се оказа, че имам много да уча и да слушам още, за което съм благодарен, че всеки мой ден е все по-интересен и по-интересен. Поради стечение на обстоятелствата майка ми и вуйчо ми са живели в Либия, та точно там, тези двама сладури, са имали невероятната възможност да слушат оригинални албуми на Бийтълс (плочи, от които все още са в семейната дискография в перфектно състояние), Майкъл Джексън и останалата “световна” истинска музика докато тук, в България, “завесата” е режела коси и е вкарвала по затворите за същото “ужасно” културно обогатяване ?!?!?!?! Шибана държава, казвал съм го милиони пъти !!!

Точно сега, обаче,  не ми се занимава с простотиите, които може да си навлече само едно общество поради собствената си историческа слабост… Сега ще говорим за НОВОТО, което научих вчера, а то беше, че албумът “Got To Be There”, който е и дебютен на Майкъл Джексън, разбива с едно парче (не искам да ми се сърдите за този начин на изразяване), което се казва “Maria” и бързам да ви го натрапя на секундата…

Да пееш така на 13 е нещо, което се случва или не се случва 1:1 000 000 000 000, даже да не е и по-рядко image …  Обаче стига с приказките…

Artist: Michael Jackson
Song: “Maria”
Album: Got to be there
Label: Motown
Year: 1971

Michael Jackson - Maria - (Video + Lyrics)

Maria hey hey maria
Maria don’t you hear me calling Maria
Maria girl you know you were the only one
Hey hey Maria
Maria don’t you miss me just a little
Maria after all you were the only one
Come on back to me Maria
Maria come on back to me girl
Hey hey maria
Maria it’s been long so long
Maria since you’ve been gone
Hey hey Maria
Maria don’t you need me just a little
Maria ’cause honest girl you were the only one
Come on back to me maria
Oh come on back to me girl

Maria I need you
Maria why d’you keep a-running away
Oh baby you keep a-running away
Oh baby yeah Maria
I need you honey
Oh maria you sweet little sunflower
Oh hear my plea for sympathy
I just want you here with me Maria
If you’re on that lonely night
What’s my life without you girl
I’m so lonely I’m so blue
Without you darling my life is through
Come on back



Тагове:   Майкъл,   оплюван,


Гласувай:
0



1. princesss - :)
29.08.2008 15:36
Невероятна песен и благодарение на теб съм заразена яко от днес с нея :)
цитирай
2. pulsar - Нали, нали :-)
30.08.2008 22:19
радвам се, че те заразявам с такива красиви неща...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pulsar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 859934
Постинги: 398
Коментари: 259
Гласове: 2246
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930