Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2010 19:00 - песен на деня: Incubus - Love Hurts (видео и текст)
Автор: pulsar Категория: Музика   
Прочетен: 1687 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 21.10.2010 21:22


Това е песен на една от любимите ми групи и е песен, която от два дни насам

се е завъртяла поне 100-на пъти подред… Представям ви една откровена балада

на Инкюбъс - “Любовта боли/наранява”…

Добавям ви и акустичната версия на парчето, защото ми харесва дори малко повече

от самия оригинал…

Не забравяйте, че музиката е ключът към много от въпросите ви, към самите вас…

Incubus - Love Hurts (video and lyrics)

Incubus - Love Hurts Acoustic Version

Incubus - Love Hurts (lyrics)

Tonight we drink to youth
And holding fast to truth(I don’t want to lose what I had as a boy.)
My heart still has a beat
But love is now a feat(As common as
a cold day in LA.)
Some times when I’m alone, I wonder
Is there a spell that I am under
Keeping me from seeingthe real thing?

Love hurts…
But sometimes it’s a good hurtAnd it feels
like I’m alive.
Love sings,
When it transcends the bad thingsHave a heart
and try me,
’cause without love I won’t survive.

I’m fettered and abused,
I stand naked and accused(Should I surface this one man submarine?)
I only want the truth
So tonight we drink to youth!
(I’ll never lose what I had as a boy.)
Some times when I’m alone I wonder
Is there a spell that I am under
Keeping me from seeingthe
real thing?

Love hurts…
But sometimes it’s a good hurtAnd it feels
like I’m alive.
Love sings,
When it transcends the bad thingsHave a heart
and try me,
’cause without love I won’t survive.

Любов и Благодарност







Тагове:   video,   текст,   клип,


Гласувай:
2



1. ckarlet - Да, страхотна е песента! Поздрави!
21.10.2010 21:00
Да, страхотна е песента! Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pulsar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 860634
Постинги: 398
Коментари: 259
Гласове: 2246
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930