Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2009 20:14 - Случка с пловдивско такси 6160 - Вайлет такси?!?!?!?
Автор: pulsar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2631 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 30.07.2009 20:34


Вървя си аз по единия от пловдивските мостове, кефя си се, рекичка, ветрец, а-у и тн. гъзарийки...

По средата на моста спря едно такси на пловдивската фирма "6160" или както там му е името... Тъпото говедо не стига, че спря точно в средата на моста, не стига че говори по телефона си в тоя момент, ами излиза от колата, хваща една торба с хартия и една бутилка с няква течност в нея, прескача мантинелата и се озовава на парапета на моста над р. Марица... До тук добре...

Аз започвам да го гледам странно, а той ме гледа лошо и продължава да си говори по джиесема... взима торбата с хартията, обръща я и я изсипва в реката, после отваря бутилката с нещото в нея, обръща я и изсипва и нещото в реката?!?!?!?!?!??!?!?!?!?! Накрая хвърли и самата бутилка?!?!? Аз вече се бях засилил към него като прескочи набързо мантинелата, запали и изчезна за секунда....


Такаааммм... набирам центаралата на таксито 6160, вдига ми няква леличка и аз най-спокойно обяснявам, че току що служител на нейната фирма е изхвърлил доста голямо количество боклук в реката, а и беше спрял на моста. От отсрещната страна не само, че ме нахокаха, че ги занимавам с глупости, но и ми казаха, че не били пъдари, нямали бинокъл да гледат кой какво прави от техните служители и да съм си гледал работата аз....?!?!?!?!?


МАЙНАТА ТИ И ШИБАНА ДЪРЖАВА И ШИБАН ТЪП НАРОД!!!! САМО ТОВА ЩЕ КАЖА !!! Без никакви извинения, без нищо !!!! Всички говеда и селяндури трябва да бъдат разстреляни веднага ! Това е !

Толкова гадно не бях се чувствал отдавна...

ПП Веднага изпратих писмо до кмета на град Пловдив, за кой ли път вече ?!?!?


Тагове:   пловдив,   мост,   боклук,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pulsar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 860176
Постинги: 398
Коментари: 259
Гласове: 2246
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930