Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2009 23:27 - мое интервю за “modna.blogspot.com” с Весела Радонова
Автор: pulsar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1344 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 07.12.2009 12:05


В блога на Весела Радонова и за кратко image

http://modna.blogspot.com/2009/04/blog-post_7711.html

Павел Баджаков: ”Всичко е точно така както трябва да бъде” imagephotography by ©2009 Pavel Badzhakov

1.Каква е идеята на сайта topmodelbg?
-ТопМодел.Бг се създаде на правилното място в правилния момент. Аз имам огромен брой контакти сред колеги и модели, с които работя, а колегите ми от Inspire Studio имаха познанията и възможността да осъществят почти на 100% заложената първоначална идея, а именно това как трябва да изглежда един съвременен сайт от такъв ранг. Гордея се с нашия екип и съвместната ни работа, защото в случая тя даде резултат, непознат досега на българския пазар в тази сфера. А реално още нищо не сте видели… Сайтът тепърва започва да получава своята реална визия…

2.Как изглеждаше първата снимка,която направи?
-Не помня първата си снимка в интерес на истината, но жива случайност си беше началото на тази история с фотографията. Всичко започна с един стар Зенит, а продължението е повече от ясно и се вижда по рекламите и в стотиците сайтовете в момента

imagephotography by ©2009 Pavel Badzhakov

3.Как реши да станеш фотограф и какви са страничните ти занимания?
-Не съм решавал да ставам фотограф по-скоро фотографията реши да се захване с мен J. Ами аз съм музикант, макар и отдавна да не съм работил точно това, но пък не спирам да пея от мига, в който сутрин отварям очите си, та чак до късни доби. Обожавам да карам колело, луд съм на тема часовници и всякакъв вид инструменти за строителство и монтажи - все такива хубави неща .

4.С кой модел би искал да снимашп сесия и каква ще е концепцията?
-Нямам конкретен модел, с който да искам да снимам. Харесвам интересните визии, лесно променящите се лица… Тогава получавам страхотни идеи за снимки. Трябва моделът да ми говори нещо, да има история в него. В противен случай резултатите са незадоволителни и посредствени. В България има страхотни модели и аз се стремя да ги откривам още докато са нешлифовани диаманти… На този етап ми се получава доста добре…

5.Идол?
-Идоли нямам. Възхищавам се на добре свършена работа. Ако една фотография не те грабне с нещо, било то и с несъвършенството си… просто няма смисъл от нея.

6.Каква е истината за теб?
-Истината ми за живота долетя като факс един слънчев ден и се превърна в моя пътеводна светлина.„Всичко е точно така както трябва да бъде!”
Останалото е Любов и Благодарност.

image

photography by ©2009 Pavel Badzhakov




Тагове:   автор,


Гласувай:
0



1. mamas - Истината...
03.05.2009 09:37
„Всичко е точно така както трябва да бъде!”
Личи, че си щастлив човек!
Пожелавам ти нови успехи!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pulsar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 856723
Постинги: 398
Коментари: 259
Гласове: 2246
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031