Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2008 03:07 - На моите приятели…
Автор: pulsar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1651 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 23.09.2008 05:01


Явно тези дни са много натоварени за всички. Чувам за раздели, чувам за самота, за тъга, за черните мисли, които карат приятелите ми да не са усмихнати?!?!? И аз, защото не мога да седя просто така със скръстени ръце, реших да понапиша някой  и друг ред за тях и само за тях…

Знаете, че няма да ви зарежа да сте тъжни, знаете, че няма да спра да ви досаждам с безкрайните си позитивни простотии, смешки и вицове просто защото имам много любов за раздаване… Пък и да ми се разсърдите, аз няма да ви се разсърдя, защото знам, че поне малко ще ви олекне, та да се върнат усмивките на лицата ви… Наскоро ме заплашихте, че сте започнали да употребявате като нарицателно това: “Всичко е точно така както трябва да бъде”, ама на мен само по-хубаво ми стана, че ме цитирате, защото вие си мислите за мен, а аз си мисля още повече за вас… И знам, че някои от вас са на майната си, в други държави, на други континенти, и че това да ви прегърна или да ви черпя по един ром с лешник на любимото ни кафене, да ви забия по един “шамар” с някоя психологическа атака, някоя заядлива истина в лицето, ще ви вдигне на крака и ще закрачите гордо по пътя си, защото път няма, а вие вече сте стигнали целта си, спомнихте ли си…? Ако не сте, да ви припомня аз… Щото аз това го мога много добре…

Я, да си сядате на задниците и да не сте мрънльовци !!! Усмихвайте се и аз ще ви се усмихвам, пазарувайте и аз ще пазарувам с вас, обикаляйте света, и аз ще понаобиколя с вас, творете, и аз ще творя с вас, плачете, и аз ще плача с вас,  щото от мен отърване няма !!! Аз съм винаги там за вас! Щете или не image

Знаете, че ви обичам…

Любов и Благодарност

И сега, за да сипя сол в раната съм ви приготвил едно взривоопасно мега любимо мое парче на Васил Найденов:

Васил Найденов - “Болката отляво” (Видео + Текст)

Странно просветлява
смръщеният ден, спомен загорчава -
тя стои пред мвн.
Искам да докосна пръстите и пак,
но не зная просто как.
Но зная - миналото мина, бъдещето не.
Ако се докоснем в кратък миг поне,
ще избухне огън, ще ни върне там -
няма връщане назад.

Припев:
Тя бе любов (х2)
Реже като нож,
и няма ден, и няма нощ.

И отново смръщен гледа те светът.
Всеки се завръща в своя собствен път.
Всичко отминава под това небе,
болката отляво - не!

Припев: (x2)



Тагове:   Моите,


Гласувай:
0



1. presley - Не те поэнавам, ама да энаеш, че си ...
23.09.2008 03:25
Не те поэнавам,ама да энаеш,че си прекрасен човек,ей. ;]
цитирай
2. pulsar - Presley...
23.09.2008 04:57
И аз не се познавам... Ама благодаря много за милите думи...
цитирай
3. ahuta - Всичко е точно така, както трябва да бъде :)
23.09.2008 10:48
Ужасно съм щастлива, че има хора като теб. Хора, които винаги са готови да помогнат, които колкото и да ти е кофти, все ще намерят начин да те накарат да се усмихнеш, всеотдайни, обичливи, жизнерадостни и позитивни.
Не знам от къде я черпиш тази енергия, но искрено ти се възхищавам.
И мисля, че е крайно време да ме черпиш един ром вече :)

Усмивки от морето :)
цитирай
4. princesss - :)
23.09.2008 13:28
pulsar...pulsar...
Изключително малко са хората като теб.
Не зная от къде го черпиш този позитивизъм, но продължавай!А може да понаучиш и нас как става :)

цитирай
5. pulsar - AAAAAA не !!! :-)
23.09.2008 13:40
Не стаа така !!! Аз не уча никой на нищо... Вие просто си спомнете... пък останалото е лесно !!!
цитирай
6. pulsar - ahuta/ За теб винаги...
23.09.2008 13:47
Нали си знайкаш... А за ромът, ела ми на гости, ром ще има колкото кажеш !!! Намери време, вземи Хондичката и долети поне за ден-два... Целувки много !!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pulsar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 856877
Постинги: 398
Коментари: 259
Гласове: 2246
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031