Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2008 14:01 - Да си в час с нещата… - “de Grisogono” или: “Как да измислиш топлата вода отново…”
Автор: pulsar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1147 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.07.2008 14:04


По материали от:

www.deGrisogono.com;

http://www.professionalwatches.com;

Fawaz Gruosi@ GMTmagazine;

Fawaz Gruosi@Herald Tribune

http://swisstime.ch;

Малко в страни от модата, но иначе точно директно в десятката, смятам да ви представя една на пръв поглед нова марка часовници (имам мания по часовниците), която преди няколко месеца ми се наби в очичките по един френски тв канал… За разлика от другата ми любима марка “Breitling“, които са представители на адреналиновите притоци и стремеж към екстремното в мъжка част от света, обслужвайки военноморския флот, елитните авиатори и подводничари, “de Grisogono” впечатлява с изтънченото си разбиране към линията и детайлите, премерените дози цвят и интелигентни решения.

Понастоящем аз съм с един много луд часовник, с който ме изненада един много, много близък за мен човек за 30-тата ми годишнина, очевидно разбиращ много добре комплексната ми натура (хахахахах)

“Fila 508-05 Luxury Sports Trio”

image

Ето и “скромното” представяне на тази мила швейцарска фирмичка за часовниченца…. image “de Grisogono”
Едва пробила, на фона на своите столетни конкуренти, тази фирма представя първия си часовник, едва през 2002-ра година, но веднага придобива невероятен успех и популярност сред ценителите… Към настоящия момент “de Grisogono” имат произведени 17 модела часовници. Аз обаче искам да Ви покажа последните и “бижута”, които определено ме накараха да се замисля над това, колко нови неща още има да се показват в този бизнес. Е, определено “de Grisogono” ще успее да разбие представите Ви за средностатистически ръчни часовници и механизми… Ето ги и тях - моделите на 2008-ма година, а аз съвсм нескромно си пожелавам скоро да мога да си позволя едно от тези чудеса на елитния часовникарски занаят…

“Otturatore” by de Grisogono

image
“Meccanico” by de Grisogono

image
Още малко по темата от http://www.professionalwatches.com

image

image

image

image

Luxury Week: de Grisogono - CNN’s Monita Rajpal speaks with Fawaz Gruosi, the CEO of de Grisogono, about his new mechanical digital timepiece.





Тагове:   вода,   как,   Отново,   час,   Нещата,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pulsar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 859846
Постинги: 398
Коментари: 259
Гласове: 2246
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930